neděle 28. září 2014

Konečně zase jednou něco pro moje děti .....

Děti pořád chtějí větší polštáře na válení, a maminka - jak jinak, pořád na nic nemá čas. Proto konečně došlo i na slíbené polštáře, ať jsem zase jednou ta nejlepší maminka :-)

Kdo někdy nakupoval látky a propadl šití, je mu jasné, co práce se za těmito zdánlivě obyčejnými polštáři skrývá. Aspoň trošku objasním, že každá látka má takový nehezký bílý okraj s popisky. A protože já nevyhodím nic, tak jsem tyto okraje odstřihávala a házela do krabice. Krabice se naplnila a bylo potřeba popřemýšlet, co s nimi. Našly využití na tyto krásné polštáře, ze kterých děti mají ohromnou radost. 
Konečně mají velké polštáře!






.....a abych nezapomněla, musím podotknout, že dneska jsem měla úžasného pomocníka! 
Zatím co mamka šila polštáře, zvládl krásnou zástěru na vaření!!!














1 komentář:

  1. To jsou senzační polštáře. To teda už je ušitých výrobků, když je tolik odstřižků. Klobouk dolů. A syn je velký šikula.

    OdpovědětVymazat