čtvrtek 20. srpna 2015

Vzpomínky na Austrálii...

Jistě si vzpomínáte na naši návštěvu v Austrálii, kdy mi Gabika s Tedem udělali krásné překvapení v podobě návštěvy obchůdku Anni Downs v Bathurst. Jeden z pokladů, které jsem si odtud dovezla byl i návod na tenhle krásný běhounek včetně všech "ingrediencí". 
Tedy musím uznat - ohromná piplačka, půlroční práce. Domečky se mnou cestovaly snad všude, víkendy mimo město, dovolená....atd. Vždy, když jsem domečky vzala do ruky, vynořily se vzpomínky na krásné zážitky v Austrálii.
Běhounek stál ale za tu práci, je nádherný a jenom můj!!! ...a já znovu posílám veliké díky Gabice a Tedovi!!!












4 komentáře:

  1. Je nádherný, věřím, že to byla pořádná piplačka, já bych jej teď jen někam vystavila na koukání, aby se neponičil :-))) Pěkné odpoledne ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, už má čestné místo v obýváku :-)))

      Vymazat
  2. Tak TEN je!! Nádherná práce :-)

    OdpovědětVymazat